LELAKI DAN TEDDY BEAR


Assalamualaikum dan Salam Jumaat semua. Eh kat atas tu bukan model teddy bear tau. Hari ni aku just nak membawang di blog ni sebab aku tak jumpa lagi idea bab dekorasi nak tulis. InsyaAllah blog ni aku tukar kepada niche dekorasi je nanti 😁🤭

Pada pandangan korang, pelik tak kalau lelaki minat simpan dan kumpul teddy bear? Aku ni minat tu minat la jugak. Dulu aku pernah menjual macam-macam jenis teddy bear. Aku selalu ambil stok kat Padang Besar je sebab aku kenal sorang uncle Chinese tu dia duk bagi harga spesial, 50% murah dari harga pasaran. Alhamdulillah masa tu boleh jana income. Aku suka benda berkaitan mainan sebab masa kecik dulu aku tak ada duit nak beli. Bila besar ada modal aku beli teddy bear, hot wheels, keta control dan macam-macam la. 

Semua tu jadi sejarah ja sebab barang yang nak jual pun habis, barang nak kumpul pun aku jual sampai licin sejak berniaga barang terpakai dekat Nat Pokok Getah di Perlis dulu. Sekarang ni nampak gaya hobi tu datang balik.

Pada korang ok ke? Macam kecelaruan identiti pun ada kan? Hahaha... Ok la saja ja membawang 😁🤭

 

Post a Comment

2 Comments

  1. klu hobi tu sila kan la kumpul balik , sbb nanti bila hobi tu hilang, jual balik boleh dpt duit :0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hobi juga. Lepas start berniaga dalam pasar karat, semua terkumpul dah terjual 😂

      Delete