REVIEW DEKO LANTAI KAYU


 

Assalamualaikum dan hai semua. Sejak dua menjak aku tak ada kerja, aku search macam-macam ilham mendeko tapi aku tak buat la sebab tak ada bajet. Aku suka untuk kongsi ja lagi pun aku suka tengok benda cantik. Jadi bila hampa buat cantik aku puas hati juga.

Ok hari ni kita di segmen dekorasi lagi. Aku share kemasan lantai kayu pulak. Kalau tengok gambar tu cun kan? Confirm cun! Kemasan lantai ni hampa boleh beli dan buat sendiri, nak letak kat balcony rumah, bilik atau mana-mana yang sesuai. Tau dak pasai apa aku suruh buat sendiri? Sebabnya benda ni just beli dan susun kat mana nak. Tak payah gam, simen dan apa-apa bahan selain hanya produk ni ja.



Ok aku dah kongsi ukuran dan rupa sebenarnya kemasan lantai ni. Harap hampa boleh bajet berapa keping nak beli. Susun susun ikut kreativiti masing-masing pasti hasilnya cun. Harga kemasan lantai ni hanya RM7 lebih je sekeping. Murah ja kan! Hampa boleh beli di link Shopee ni https://shopee.com.my/product/11459681/2481258833?smtt=0.99141706-1603527267.9

Semoga apa yang aku share dapat beri ilham untuk hampa mendeko rumah. Nanti mai la deko rumah aku pulak 🤭😂 Selamat mendeko...

Post a Comment

4 Comments

  1. 😁Macam2 ada dkt shopee ni, kan Zumal...mudah & murah.🤑

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Apa yang terlintas di fikiran Kita cuba search tengok mesti ada 😂

      Delete