DECORATIVE LIGHT REVIEW

Gambaq tak lawa sebab fon koman


Assalamualaikum dan hai semua. Jumpa lagi kita dalam segmen dekorasi. Haha macam skrip rancangan tv pulak.

Ok kembali kepada tajuk, decorative light review. Seperti yang aku pernah cerita dalam entri sebelum ni, bilik aku ni kelam siang malam jadi nak guna lampu bilik yang sedia ada tu macam terang sangat jadi aku pun beli decorative light macam dalam gambar tu. Harga tak sampai RM10 pun. Siang untuk menerangi kegelapan, malam sebagai lampu tidur.

Lampu dekorasi ni banyak design. Boleh tengok la kat bawah nanti. Harga pun start dari RM4 lebih. Aku beli kat Shopee ja. Aku pilih Eiffel Tower tu sebab aku suka menara tu. Hahaha. Menara telekomunikasi kat Malaysia ni rupa macam tu jugak. Selain tu dekat rumah di Perlis ada menara telekomunikasi dan setiap malam berlampu macam Eiffel Tower, bila ada lampu tu aku ingat Perlis. Tu ja ceritanya.





Kepada hampa yang nak beli lampu ni boleh rujuk dekat link di bawah naa

https://shopee.com.my/product/237476310/4440937985?smtt=0.99141706-1603463304.9


 

Post a Comment

0 Comments