POLYTUBE SIDE TABLE REVIEW


Assalamualaikum dan hai semua. Hari ni aku review satu lagi barang yang aku beli online. Aku beli kat Shopee ler.

Baru-baru ni aku beli side table atau pun nama lain bedside table atau orang kita sebut meja tepi. Meja ni aku letak tepi tilam. Hampa boleh letak la tepi katil atau tepi sofa atau kat sudut bersesuaian.

Meja ni kakinya plastik dan permukaan tu aku sebut habuk kayu. Biasalah meja untuk letak cermin mata, beg, perfume, minyak angin, minyak dagu (omg) dan caj phone ja. Memang tahan kalau hampa tak buat kerusi atau tangga atau letak tong gas atas dia.

Harga yang aku beli cuma RM16.88 murah la dari beli dekat tesco. Kalau hampa nak beli boleh rujuk link dekat bawah

https://shopee.com.my/product/281599298/7648110195?smtt=0.99141706-1603433877.9


Post a Comment

0 Comments