INCOME DENGAN JAWAB SURVEY



Assalamualaikum dan hai semua. Hari ni aku nak review tentang sebuah laman web yang memberi kita pendapatan secara online dengan hanya menjawab survey.

Ok laman yang aku maksudkan tu ialah vase. Banyak tahun dah aku masuk vase ni. Kalau hampa target nak kaya tu tak payah masuk la k. Sebabnya survey tu kadang-kadang ja dia email kat kita. Tapi sejak pkp banyak juga survey yang aku jawab. Tak kaya sebab 1 survey depa bagi antara 20 sen hingga RM1 ja. Aku jarang-jarang dapat RM1 tu sebab aku jujur menjawab.

Tapi apa pun aku harap hampa pun jujur la baru la survey tu capai maksud. Kalau dulu RM1 dah boleh redeem ke akaun bank cuma sekarang RM3 baru dapat redeem. Sikit kan??? Bagi aku sekupang pun duit juga sebab aku ni orang susah, income tak menentu. Raya pun duit ada RM5 je dalam poket. Tak rasa nikmat raya macam orang lain ada ketupat rendang bagai. Aku ada megi dan biskut ja. Eh melalut lak. 

Kepada hampa yang nak join vase boleh klik https://getvase.com/?referral=a0acad k
hampa share link macam aku ni siapa join dapat la RM1
Jadi jom la join...

Post a Comment

0 Comments