PILIHAN BAKUL SAMPAH


Assalamualaikum dan hai semua. Kali ni aku tak promote barang untuk dibeli tapi aku racun fikiran sikit-sikit jer.

Bakul sampah kekadang ada yang pandang sebelah mata jer. Bagi aku bakul sampah pun sebahagian item yang menghidupkan suasana bilik atau sesuatu ruang.  

Misalnya kalau kita letak bakul biasa yang lubang-lubang tu ia tak nampak comel, mungkin akan mencacatkan dekorasi ruang tersebut.

Selain itu aku pula tak suka letak plastik sampah dalam bakul sampah sebab nanti ia akan menggelebeh keluar, nampak serabut. Oleh itu, aku akan buang sampah yang kering dan tak melekit dalam bakul sampah aku. Nak jaga bagi maintain cun 🤭😂

Ada juga orang yang still guna bakul biasa tapi mereka akan sarungkan dengan sarung cantik siap berbunga-bunga lagi. Aku pun suka tapi tak tau nak cari mana sarung tu.


Kiranya hari ni aku bagi tips memilih bakul sampah tanpa link nak beli kat mana. Terlalu banyak pilihan. Aku beli bakul sampah kat PG Mall. Harga cuma RM3.10 tapi cantik 😉

Selamat mendeko semua...
 

Post a Comment

6 Comments

  1. Replies
    1. Boleh la. Zumal beli pun guna upah dari PG Mall 🤭

      Delete
  2. wah lagi murah dari daiso..tak tahu pula pg mall ade jual

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang dah ada macam-macam kat PG Mall. Cuma kekadang lambat je

      Delete
  3. Gambar bawah tu macam bakul sampah IKEA, saya ada beli. Harga pun murah juga.

    ReplyDelete