OH ABANG PILOT

 


Assalamualaikum dan hai semua. Hari ni aku teringin membawang sebab lama tak bau bawang. 

Walaupun FB aku full dah friend tapi abam-abam pilot tak henti-henti nak add friend. Huh. Nape? Abam fikir aku lgbt ke? Sorry you're not my taste 😂🤭✌️😎

Tentang abam pilot baru ni satu je lain sebab aku tengok profile dia Bangladesh 🤭 Selalu abam pilot scammer ni orang putih, filipina dan Malaysia jer.

Kalau korang nak tau, aku pernah jadi mangsa love scam 🤭 apa terjadi biar la rahsia. Cuma segelitir friend FB aku ja tau 😂

Post a Comment

4 Comments

  1. alaaaaaaaaaaaaa... nak tauuu cerita love scam tu huh.. anyway.. yg pilot2 ni kan rasanya nak promot bitcoin tu ...

    ReplyDelete
  2. hahahaha sy dekat ig banyak gila abang2 pilot ni request to follow..siap pm2 lagi aduyaii xD

    ReplyDelete