NAK JUAL APA LAGI

 


Assalamualaikum dan hai semua. Hmmm dah putus ada buat bisnes la. Adoi. Gurau je la. Aku ni tak biasa la tulis aku-aku kat blog tapi aku nak tulis jugak la. Aku sebenarnya dalam pencarian kerja dan cari lubang bisnes apa yang sesuai. Nak modal memang tak ada jadi aku start jadi reseller dan droshipper je. Kat blog sana biar nampak macam aku ni stabil, kat sini realiti. Bukan nak berlagak tapi sana ada job tertentu kena buat kita macam have-have gitu 😂 nak review kan.

Setelah aku skrol laman-laman e-commerce aku rasa nak jual benda ni pulak. Straw. Straw stainless steel. Aku pernah jual dulu pada harga Israel sebab aku dapat pun mahal dah, nak pos lagi kan. Sekarang jumpa yang murah sikit mungkin rezeki la kan. Jadi aku beli sikit untuk buat stok. Stok belum sampai kat tangan lagi. Sampai nanti boleh la aku jual dan COD area Setia Alam ni.

Set Rainbow

Set Rose Gold

Ok kat atas tu ada 2 color buat permulaan aku nak jual. Satu set macam dalam gambar. Harga RM10. Nak nego ke? Ala murah jer tu 😎🤭 Memandangkan kwsp aku pun bertahan hingga bulan January je, aku harap dapatlah berniaga straw. Kalau ada idea untuk boleh wasap 01164053228. Nak beli pun wasap la nombor tu yer. Review straw lebih mendalam kat blog duniazumal.com


Post a Comment

0 Comments