REVIEW SOFA BED FINSSO

 


Assalamualaikum dan hai semua. Bertemu lagi kita dalam segmen dekorasi. Kali ni aku nak share pasai sofa bed pulak.

Ok sofa ni aku tak beli pun. Cuma kalau aku ada kat Perlis, aku akan beli la satu. Sekarang duduk rumah sewa. Dah ada sofa pun. Sofa ni aku letak dalam troli dah. Harap tahun depan ada stok lagi.

Sofa bed ni aku tengok dalam Shopee. Jenama Finsso. Aku tengok seller tu bagus. Feedback customer pun bagus jadi boleh beli la. Itu ja cara kita nak tengok seller tu scammer atau tak. Tapi dalam Shopee InsyaAllah selamat la.

Sofa Finsso ni ada yang 2 seater, 3 seater dan 4 seater. Harganya dari RM199 ke RM255 je. Kena bayar delivery juga sebab barang besar tapi tak mahal.



Bagi aku sofa bed sesuai kalau kita duduk di kediaman berkonsep studio, soho atau nak letak kat bilik tidur dan ruang tamu rumah biasa pun ok ja. Cuma kalau konsep studio tak perlu beli katil just guna sofa ni, tak semak kan. Aku pun jenis suka tidur kat ruang tamu sebab tu aku cup sofa camni. Ok kalau hampa nak beli, kat bawah ada link

https://shopee.com.my/product/5122298/914480906?smtt=0.99141706-1603623590.9



Post a Comment

2 Comments