MENANTI KERJA BARU


Assalamualaikum dan hai semua. Hari ni hari ketiga aku menginap di tempat baru cuma bersama kawan lama. Siapa lagi kalau bukan Faizul. 

Saja ja aku post merepek pagi ni. Sebenarnya idea tu ada tapi aku perlu sedikit masa dan peruntukkan untuk up entri makeover bilik macam aku cerita sebelum ni. 

Nak buat tu boleh sangat tapi memandangkan kerja belum confirm bila boleh start jadi aku tahan dulu nafsu untuk berbelanja sakan buat sementara. Esok aku akan ke rumah Haji Faizal kawan yang mai bersama dari Perlis hari tu. Lusa pagi kami nak pi Melaka berniaga di pasar karat kat sana. Moga ada rezeki sikit.

Selain kerja terfikir juga, makin tua ni aku nak terus single ke? Kalau nak tamatkan zaman single ada lagi ke orang nak kat aku ni? 

Takpa la lusa suruh Faizal lelong aku kat Melaka 😂😂😂
 

Post a Comment

4 Comments

  1. Semoga dpt start kerja soon. Bab jodoh, blh bincang dgn Mr Hanafi... ;)

    ReplyDelete
  2. hahaha bengong..nak soh faisal lelong..sengallll

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yang boleh kan 🤭 Hari ni hari kedua bermula jadi guard kat Suria Ixora

      Delete