ERTI SETIA D'ONBAND

Assalamualaikum dan hai semua. Mesti hairan pasai apa aku up lirik ni di kedua-dua blog. Pertama sebab ada pembaca berlainan. Kedua sebab aku support kawan-kawan, yes mereka kawan zumal kat FB. Hahaha. Pernah la jumpa depa ni. Pastu jadi kawan kat social media. Ketiga sebab mereka artis baru dan senegeri dengan aku. Lagu Erti Setia ni merupakan single ketiga mereka. Apa pun memang aku suka lagu-lagu mereka. Jangan lupa tonton dan like video muzik di link kat bawah k.

Erti setia


Biarpun aku mengerti
Kau tak kan mungkin kembali
Menanti aku disini
Kerna janjimu yang tak pasti 

Kini ku mula menyedari

Pada mulanya semuanya indah
Tapi kelamaan ku yang parah
Kau buatku menderita
Mengapakah ku yang menjadi mangsa

Katakan apa salahku
Mengapa hatimu membeku 
setulus kasih untukmu
Tiada erti disisimu

Biarku nyatakan padamu

Pada mulanya semuanya indah
Tapi kelamaan ku yang parah
Kau buatku menderita
Mengapakah ku yang menjadi mangsa


Pada mulanya semuanya indah
Tapi kelamaan ku yang parah
Kau buatku menderita
Mengapakah ku yang menjadi mangsa


Berikan hatimu semula 
Seperti pertemuan yang pertama
Betapa indahnya cinta
Bila engkau dan aku setia

Song By : Syazwan ( D'onBand )
lyric By : Didie & Syazwan ( D'onBand )

Official Music Video

Post a Comment

2 Comments