so lost



Assalamualaikum dan hai semua. Blog sapa ni kan? Zumal? Dunia Zumal buat lagi satu blog yer 🤭 Selamat datang ke blog Kisah Hati Ini by Dunia Zumal. Berlatar lagu Faded by Alan Walker aku menulis titipan ini. Cewah 🤭 

Mesti nak tau pasai apa kan???? Hmmm pasai merana entah kali ke berapa. Pasai apa? Pasai dia telah pergi dari hidup aku. Sapa? Biaq la aku ja tau. Aku suka membawang untuk lepaskan lara di hati maka aku menulis kat sini. InsyaAllah aku tulis yang baik-baik. Dah tua, jadi kena bawak insaf dari duk mengata orang. 

Mungkin sebab tu juga aku ditinggalkan. Aku kena ingat walaupun dia memanggil nama aku lain dari orang dengan gelaran special sikit, rasa aku la... Tapi tak bermakna dalam hati tu masih ada rasa itu seperti dulu. Tup tup dapat kad jemputan kan. Hahaha. Memang rasa kosong sangat jiwa ini... Tapi panggilan dia pada aku tetap seperti dulu. Dia jemput aku katanya tak sabar jumpa aku. Hmmm mungkin aku tak pergi. Aku tak mampu 😭😭😭

Post a Comment

3 Comments